"voettekstgegevens" auf Deutsch


Niederländisch

Deutsch Übersetzung

voettekstgegevensFußdaten

Beispieltexte mit "voettekstgegevens"

de koptekstgegevens, het hoofdbereik en de voettekstgegevens.die Kopfdaten, der Hauptbereich und die Fußdaten.
In de voettekstgegevens wordt weergegeven wie het bericht heeft aangemaakt en wanneer het bericht is gegenereerd.In den Fußdaten wird angezeigt, wer den Bericht erzeugt hat und wann der Bericht generiert wurde.
In de voettekstgegevens wordt weergegeven door wie het bericht is aangemaakt alsmede de datum en de tijd van aanmaak.In den Fußdaten wird angezeigt, von wem der Bericht erzeugt wurde sowie das Datum und die Uhrzeit der Erstellung.
In de voettekstgegevens wordt weergegeven door wie het bericht is vervaardigd alsmede de datum en de tijd van aanmaak.In den Fußdaten wird angzeigt, von wem der Bericht erzeugt wurde sowie das Datum und die Uhrzeit der Erstellung.